سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیوگرافی گروه بی تی اس [ستاره های درخشان کره ای]

معرفی گروه بی تی اس

گروه Bangtan Sonyeondan که امروزه به نام مخففشان یعنی bts شناخته می‌شوند یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین گروه‌های موسیقی کره‌ای محسوب می‌شوند که شامل هفت عضو پسر هستند. این گروه از سه رپر و چهار خواننده‌ی اصلی تشکیل شده است. گروه بی تی اس برای اولین بار زیر نظر کمپانی big hit که خود از زیرشاخه‌های HYBE است تشکیل شد و کار خود را با ساخت و انتشار آلبوم  cool 4 skool2 به صورت رسمی شروع کردند.

در ابتدا مانند هر گروه دیگری، اعضای گروه کره‌ای بی تی اس طرفداران زیادی نداشتند و از طرفی با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کردند. کمپانی‌های متعددی دست رد به سینه‌شان زدند و حتی برخی دیگر کارشان را مورد تمسخر قرار دادند. این گروه در زمان نوپا بودنشان در دنیای مجازی نیز مورد آزار و اذیت قرار گرفتند؛ اما با این همه، اعضای بی‌تی‌اس هیچوقت از امید داشتن دست نکشیدند.

با اینکه مشکلات زیادی سد راهشان بود و کمپانی مسئولشان در مرز ورشکسته شدن قرار داشت، این گروه راهی برای ارتباط مستقیم با طرفداران اندکشان پیدا ‌کردند. همه‌ی این‌ مسائل و سختی‌ها باعث شدند تا گروه موسیقی BTS امروزه تبدیل به بزرگترین و موفق‌ترین گروه موسیقی کره‌ای و حتی جهان تبدیل شوند.

از اعضای این گروه در مراسمات و رویدادهای بسیاری دعوت به عمل آمده و سخنرانی‌های مهمی توسط ایشان انجام شده است. از جمله این رویدادها می‌توان به سخنرانی گروه بی تی اس در کاخ سفید آمریکا و در حضور رئیس جمهور وقت اشاره کرد.

https://timecity.ir/